Google AdWords اشتباه E-Commerce صاحبان فروشگاه می't هزینه را به

[ad_1]

AdWords گوگل و E-commerce رفتن دست در دست. آن سخت است برای پیدا کردن صاحب فروشگاه و نه ترویج محصولات با استفاده از این قوی بازاریابی آنلاین پلت فرم و یا کسی که نمی't مایل به انجام این کار. اما در حال اجرا AdWords کمپین است't صرفا در مورد استخدام یک E-commerce لغات آژانس برای این کار. بسیاری از صاحبان فروشگاه دیدن هزاران دلار به زباله بدون دریافت مقدار کشش از مبارزات انتخاباتی. در اینجا ما نگاهی به برخی از اشتباهات رایج است که صاحبان فروشگاه را به عنوان به خوبی به عنوان لغات سازمان باید به جلوگیری از.

  1. فراموش کردن درس جغرافیا – بله E-commerce باعث می شود آن را ممکن است برای شما برای اجرای یک فروشگاه در کنیا و فروش محصولات در مالزی. اگر چه این ممکن است باید به عنوان دورترین گسترش تکنولوژی های زمین واقعیت متفاوت است. اگر شما aren't آمازون شما به احتمال زیاد به فروش محصولات در برخی جغرافیا یا نه اکثر مشتریان خود را از جغرافیای خاص. بنابراین جغرافیایی هدف قرار دادن یکی از اصول در حال اجرا AdWords کمپین. اگر شما موفق به انجام این کار شما می شود تبلیغات در همه جا ممکن در جهان را ببینید کمی ROI از اکثر مبارزات انتخاباتی خود را.
  2. نادیده گرفتن آگهی های برنامه ریزی – تجارت الکترونیکی 24/7 کسب و کار به طوری که صاحبان فروشگاه اغلب خود راضی می شوند با کسب و کار خود را. شما نیاز به درک که فروشگاه خود را برنده't دیدن برابر با ترافیک و یا معاملات در طول روز است. نه همه محصولات فروش به همان اندازه نیز در همه زمان از روز است. به عنوان مثال اگر شما در حال اجرا یک چند محصول, فروشگاه لباس خط می توانید فروش در سراسر روز و حتی در طول ساعات اداری و در حالی که مردم ممکن است در فروشگاه برای لباس زیر زنانه تنها در شب. بنابراین شما نیاز به حفاری به داده های خود را و تولید هوش اطراف رفتار مشتریان خود را به برنامه AdWords خود را برنامه.
  3. پس کتاب مذهبی – ده ها تن از مقالات است که شما یاد می دهد بهترین شیوه AdWords کمپین. انتخاب کلمات کلیدی مناسب و با هدف قرار دادن کاربر جستجوهای است پایه AdWords کمپین. اما چسبیده به کتاب است't یک ایده عالی در یک محیط کسب و کار رقابتی. شما نیاز به خلاق و سرمایه گذاری به ناشناخته. وجود دارد شانس که شما خواهد شکست اما تلاش کردن چیزی منحصر به فرد نیز به شما می دهد این فرصت را به یک سرب بیش از رقابت خود را.
  4. مصرف CPA خیلی جدی – برای سال هزینه هر کسب و یا CPA شده است یکی از راه های که در آن تبلیغ باید قضاوت موفقیت مبارزات انتخاباتی خود را. با این حال شما باید't این را به عنوان تنها متریک برای قضاوت در مورد عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را. اجازه دهید's فرض کنیم شما پیشنهاد در دو کلمات کلیدی – بودجه گوشی های هوشمند اپل و آیفون. در حال حاضر شما ممکن است صرف به همان اندازه در هر دو در حال اجرا مبارزات اما درآمد شما خواهد تولید کند و از هر فروش متفاوت خواهد بود توسط مایل است. از این رو CPA است't تنها چیزی که شما باید زحمت در مورد.
  5. نمی حفر عمیق اغلب صاحبان فروشگاه و همچنین تبلیغات سازمان های موفق به حفاری های عمیق به اعداد. آنها اغلب تنها در بالا اعداد در مبارزات انتخاباتی خود را اغلب گم کردن سرنخ است که ارائه بینش به فرصت های در حال ظهور. هر دلار است که شما صرف در AdWords کمپین باید برای محاسبه زمانی که شما در حال بررسی عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را. این به شما می دهد ایده بهتر در مورد روند.

این چند چیز است که یکی از نیاز به نگه داشتن در ذهن در حالی که مدیریت AdWords کمپین برای یک سایت تجارت الکترونیک است. یکی دیگر از گزینه این است که به استخدام یک برچسب سفید PPC مدیریت خدمات به رسیدگی به همه این مسائل است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *