Google AdWords – 11 گام در مورد چگونه به نوشتن پر شور تبلیغاتی که له رقابت خود را!

[ad_1]

گوگل به ما می دهد فضای بسیار کمی …

به دنبال یک C / تعمیر ؟

صرفه جویی 20 ٪ در هر A / C Repair امروز

24/7/365 خدمات از فقط 69 دلار!

نمایش URL

تیتر – 25 کاراکتر

توضیحات / کنترل خط 1 – 35 کاراکتر

توضیحات / کنترل خط 2 – 35 کاراکتر

نمایش URL – 35 کاراکتر

که's آن است.

این کسانی که کمی تبلیغات شما دیدن همه نتایج جستجوی گوگل صفحات.

برخی از کسب و کار مدیریت به نوشتن پدیداری موفق AdWords ads در حالی که دیگران شکست مفتضحانه.

در نهایت موفقیت با AdWords گوگل پایین می آید به صفحه خود را فرود / وب سایت است. اما اولین گام برای برنده شدن در AdWords گرفتن کلیک.

این مقاله در مورد نحوه نوشتن تبلیغات AdWords برای پیمانکاری کسب و کار به طور خاص تهویه مطبوع و گرمایش است که این صنعت است که در آن یاد گرفتم این تکنیک است.

همان تکنیک های اساسی کار بدون در نظر گرفتن خدمات یا محصول خود را.

مرحله 1 – قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان:

گوگل به طور خودکار bolds کلمات کلیدی در تبلیغات خود را که مطابقت با کلمات کلیدی مورد استفاده در پرس و جو جستجو. اگر شما می خواهید به درخواست تجدید نظر به جستجوگران که در نوع “AC تعمیر” همیشه قرار داده که دقیق کلمه کلیدی در عنوان آگهی. برخی از شما را به استفاده از آن دوباره در متن توضیحات اما این می تواند دشوار است با دیگر کلمات کلیدی و مصرف فضای با ارزش شما نیاز به دیگر عناصر یک آگهی فوتی و فوری.

مرحله 2 – همیشه پایبند به گوگل سرمقاله استانداردهای:

نقد و بررسی سیاست با دقت قبل از نوشتن هر گونه تبلیغات است. شما باید تبلیغات کاهش یافته و از زمان به زمان فقط همین't be ثابت قانون شکن. شما don't می خواهید برای تنظیم کردن هر Google آلارم با ثابت نقض که به نظر می رسد آشکار در طبیعت است.

مرحله 3 – پرسیدن یک سوال در تیتر:

اگر آگهی خود را ویژگی های کلیدی “تعمیر AC” اضافه کردن یک علامت سوال و یا تغییر عنوان به “به دنبال AC تعمیر؟” سوالات نیروی ناخودآگاه پاسخ به شما به عنوان درخواست از آنها سوال آشکار خود را بر اساس انتخاب کلمه کلیدی است. ناخودآگاه پاسخ “بله من هستم”.

مرحله 4 – با استفاده از اعداد و ویژه متنی (ASCII) شخصیت هر جا که امکان پذیر است:

قرار دادن قیمت در نقاط% نشانه + علائم, ستاره *, $ علائم و یا هر چیز دیگری برای جلب توجه به خود آگهی. این معافیت تا صفحه نتایج جستجو یکنواختی و باعث می شود آگهی خود را ایستادگی کردن به مشتریان.

نگه داشتن آن واقعی و don't استفاده بیش از حد این شخصیت ها در راه است که باعث می شود آن را به نظر می رسد که توجه این است که هدف اصلی خود را. گوگل برنده't اجازه می دهد تا لقب و یا اعتیاد به مواد مخدره. اگر یک آگهی مجاز, you'll be مطلع که به دلیل. سپس به سادگی دوباره نوشتن آن است.

18 کاراکترهای خاص در آگهی زیر آن را به ایستادگی کردن در مقایسه با آگهی های با حروف تنها:

به دنبال یک C / تعمیر ؟

صرفه جویی 20 ٪ در هر A / C Repair امروز

24/7/365 خدمات از فقط 69 دلار!

نمایش URL

آگهی زیر به نظر می رسد مثل همه دیگران را از دست داد زدن:

به دنبال AC تعمیر ؟

دریافت قابل تعمیر AC امروز

تماس بگیرید و یا بازدید از ما آنلاین در حال حاضر

نمایش URL

مرحله 5 – رسیدگی به نیاز مشتریان در خط اول آگهی شما:

ارائه خود را قانع کننده ترین ارائه در خط اول.

به دنبال یک C / تعمیر ؟

* * * * رایگان تشخیصی * با هر تعمیر

توضیحات / کنترل خط 2

نمایش URL

مرحله 6 – استفاده از خط دوم برای حمایت از این پیشنهاد را در اولین خط:

خط دوم استفاده می شود برای پیگیری این پیشنهاد فوتی و فوری و ارائه پشتیبانی و ایجاد اعتماد:

به دنبال یک C / تعمیر ؟

* * * * رایگان تشخیصی * با هر تعمیر

A + BBB. فقط 69 دلار زمانی که شما در حال حاضر تماس

نمایش URL

خط دوم است که در آن شما “مهر و موم معامله”. ارائه مدرک است که شما قابل اعتماد هستند و شامل فوتی و فوری قیمت امتیاز. اگر شما برنده یک جایزه منحصر به فرد به آنها بگویید. اگر شما یک BBB رکورد به آنها بگویید. همیشه پیدا کردن یک راه متفاوت از هر کس دیگری در گوگل در صفحه نتایج. فکر می کنم دقیقا مثل مشتریان خود فکر کردن است.

با قیمت-تبلیغات نقطه من می خواهم برای قرار دادن نقطه قیمت در خط اول گوگل خواهد گاهی اوقات برابر خط اول تبلیغ خود را به عنوان یکی پررنگ تیتر. این اتفاق می افتد زمانی که آگهی خود را به نظر می رسد در یکی از 3 موقعیت در صفحه نتایج جستجو. خود را مبلغ پیشنهاد برای کلمه کلیدی زیادی را با ad's موقعیت.

گام 7 – اولین حرف هر کلمه در طول این آگهی:

تکرار آزمایشات نشان داده اند بهتر لغات کلیک کنید از طریق نرخ (CTR) برای تبلیغات با سرمایه گذاری که نسبت به کسانی که آن را ترک کردن. ترک کلماتی مانند “این”, “از”, “و”, مورد پایین تر است.

گام 8 – همیشه شامل یک علامت تعجب (!) در هر آگهی:

این ثابت کرده اند برای افزایش کلیک کنید از طریق نرخ تبلیغات است که مشتریان در حال حاضر علاقه مند در. اما استفاده از تنها یکی به عنوان گوگل را رد تبلیغات که شامل 2 یا بیشتر. گوگل برنده't اجازه می دهد تا علامت تعجب در عنوان.

گام 9 – استفاده از یک تماس به عمل در هر کجا که امکان پذیر است:

آخرین کلمات از خط دوم می باشد که در آن شما به مشتری آنچه را که عمل شما می خواهید آنها را به. من گاهی اوقات این ترک کردن اگر آگهی من آنقدر قوی است که من می't احتمالا شامل یک تماس به عمل است. هنگامی که شما باید اتاق شامل فرهنگ و هنر's.

گام 10 – مطمئن شوید این آگهی کلیک به یک صفحه وب است که به وضوح پشتیبانی ارائه می دهیم:

این یکی از بزرگترین اشتباهات شما می توانید. شما نوشتن یک تبلیغ می شود که کلیک تنها به مشتری تصادف و رایت زمانی که آنها در سایت شما می رسند. من می خواهم به بازی پدیدار اصلی صفحه وب تیتر برای ارائه در آگهی. من همیشه پررنگ این عنوان و آن را به ایستادگی کردن برای تقویت که بازدید کننده به جای حق آمده است. آنها're دنبال برای جزئیات بیشتر درباره این پیشنهاد فوتی و فوری است که تولید مورد علاقه خود را. آن را به آنها بدهد.

صفحه فرود باید به وضوح طرح این پیشنهاد را با جزئیات کامل به آنها را به مرحله نهایی و یا تماس بگیرید و یا ایمیل. در غیر این صورت شما فقط پرداخت برای کلیک کردم که شما مطلقا هیچ چیز اما یک فرصت از دست رفته!

گام 11 – جلوگیری از کالا-صحبت در همه هزینه ها:

از جمله این اظهارات مثل این:

ما're شماره یک

کیفیت تخصص ما است

صادق و قابل اعتماد

مشتریان جای هیچ ارزش آنچه در این کلی و مبهم اظهارات. ما را به پاسخ قانع کننده ارائه می دهد خطر-رایگان تضمین می کند و پاک کردن تماس به عمل است. این بیانیه همچنین حاکی است که شما باید چیزی برای ارائه دارد.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *