Infinite بازاریابی 101

[ad_1]

زمانی که پاپ احساس Taylor Swift معرفی او تنها”من” در مارس 2019 در لحن ویروسی رفت فورا. این شامل Brenden Urie از استرس! در دیسکو و موسیقی فیلم است که در میان هر دو آنها رقص و آواز در یک لوله شکل نما از رنگ نور است. به زودی پس از راه اندازی سویفت Infinite حساب های ارسال شده در یک کلیپ در این فیلم با استفاده از هشتگ #AnotherLikeMe و این شعر در آهنگ. “ما نشان می دهد بهترین re-creation از رقص استفاده از MEdancechallenge و ما کردهاید ما علاقه,” حساب ارسال شده است.

یک هفته پس از #AnotherLikeMe تا به حال به دست آمده بیش از 3 میلیون ديدگاه. همچنین #Medancechallenge تا به حال به دست آمده بیش از 500.000 دیدگاه درباره Infinite. آن را به پایان رسید تا در حال ارتقاء و پیروزی برای سویفت.

اگر شما هنوز مطمئن نیستید که چرا و چگونه به اتخاذ این فکاهی و هتاک مرحله این است که ما چهار بهترین Infinite ترویج راهنمایی.

1) برچسب چالش

در سال 2018 داغ اواخر شب مجری برنامه تلویزیونی جیمی فالون رقابت امشب نشان می دهد مخاطبان به انتشار فیلم این نورد مورد در کف برای مثال فردی tumbleweeds غربی, آهنگ های Infinite از #tumbleweedchallenge. توسط باستان 2019 بیش از 8000 #tumbleweedchallenge فیلم به اشتراک گذاشته شد در اطراف Infinite. پاسخ او به دنبال یک دوم Infinite challenge درخواست خود را با مخاطبان به اشتراک گذاری کلیپ ها از این رسم سبیل در چهره خود را با یک پاک نشدنی نشانگر.

چالش خواهد بود یک بخشی از Infinite جذابیت و موفقیت. در هر لحظه وجود دارد خواهید بود کاملا چند چالش هایی که مصرف کنندگان در حال تعامل است. مفهوم #HashtagChallenge کاربران شامل حمل یک مفهوم, آیا, طنز, عجیب, و یا نیاز به برخی از هدیه و تکرار در آن را با استفاده از فیلم خود را. مارک استفاده از مبارزه در دقیقا به همان شیوه ای تیلور سویفت شکست خورده سخت Infinite کاربران به فیلم با الهام از نام تجاری معتبر و تصویری.

2) خلاق, ویروسی, مقالات

در آوریل 2019the آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ تاسیس رسمی مشخصات Infinite برنامه ریزی برای رسیدن به آینده نگر عاشقان جوان. حتی اگر یک تیم فوتبال به نظر می رسد بعید است که بازی برای یک برنامه است که گسترش ویروسی پس از 15 ثانیه فیلم از نوجوانان انجام دمدمی, طنز, عناوین, فوتبال, بازیکنان تمایل به مشاهده نیت خود را با رقص در این منطقه ساخته شده است این یک بازی ایده آل.

بایرن مونیخ Infinite محتوای طرح به اجرا در باشگاه دفتر مرکزی آن در آلمان شامل رسانه های اجتماعی گروه ارسال چند کلیپ هر هفته از علاقهمندان به بازی آمد و رفت مسائل خود را. پس از این تیم آغاز شده و مشخصات آن, آن را بدست تقریبا 80 000 عاشقان و اول آن 11 مقالات دیده می شود بیش از 4 میلیون موارد است.

در سال 2018 در ایالات متحده به تنهایی بیش از 26 میلیون نفر مصرف کنندگان سرمایه گذاری به طور متوسط 46 دقیقه در هر روز بیش از Infinite. اما همراه با این برنامه هنوز در آن نوزاد کفش, واقعی وجود دارد فرصتی برای کارآفرینان به گسترش تولید کنندگان خود را’ دستاورد و آسیب پذیری پس از آن را هنوز رتبهدهی نشده است به عنوان پف کرده به عنوان سیستم عامل مانند Instagram and Snapchat. خود به خود ویروسی مقالات می توانید از این رو به شما مقدار زیادی دورتر در آن کمتر وجود دارد رقابت برای منافع مصرف کنندگان. آن را نیز مقرون به صرفه تر برای بزرگنمایی ارتقاء خود را در Infinite باید به شما می خواهم به سرمایه گذاری به تبلیغات. اکثر تولید کنندگان با استفاده از این برنامه را آغاز کرده اند با این فرم از محتوا به بررسی آب.

با این برنامه کاربران ارائه ظرفیت نامحدود برای تبدیل شدن به خلاق آن را با این نسخهها کار به خصوص به خوبی برای تولید کنندگان که در حال فروش محتوای نوآورانه و کمک. پس GlobalWebIndexout از 10 Infinite مصرف کنندگان به اشتراک گذاری آهنگ ها لذت بردن از آنها به رسانه های اجتماعی نیز 53 درصد به اشتراک گذاری آهنگ ها ویدئوها بیشتر. این دقیقا به همین دلیل هنرمندان مانند سویفت یکی از اولین برای گرفتن شانس Infinite معرفی شد.

3) تصاحب تبلیغات

استفاده از تبلیغات در Infinite باقی مانده است نسبتا جدید است و فقط در ماه ژانویه آغاز شد 2019. زمانی که آن می گذرد به شما هزینه پول آن را نیز یک یقین رویکرد به چشم در نام تجاری خود را به ویژه هنگامی که به درستی انجام می شود. وجود دارد بسیاری از تاکتیک های به استفاده از تبلیغات در Infinite همراه با برنامه فراهم می کند که موثر اندازه گیری متریک مانند کلیک و برداشت و یکی از یک نوع رسیدن به معلوم دستیابی تبلیغات خود را.

تصاحب تبلیغات می تواند خریداری شده برای یک صفحه فرود یا هشتگ مانع است. همچنین Infinite ارائه می دهد تبلیغات منحصر به فرد به کلاس در هر روز است. این به این معنی تنها یک نام تجاری ممکن است بیش از یک کلاس در هر روز است. نام تجاری تصاحب تبلیغات می تواند در نوع هنوز هم عکس و فیلم و یا حتی فایل های Gif.

4) برچسب مارک تبلیغات

اگر شما ترس خود را در توییتر با چالش نمی خواهد خاموش دلیل این که شما نیاز به آن را, سپس شما ممکن است حتی خرید یک هشتگ چالش تبلیغات در Infinite. اولین نام تجاری برای انجام این کار این بود که برچسب مد حدس می زنم با تمام #InMyDenim چالش است. هر کاربر که در آغاز Infinite برنامه منجر شد به این مبارزه است که به بررسی kickstarted با استفاده از معروف و با نفوذ سازندگان محتوا مانند @ourfire (2.3 میلیون lovers ) و همچنین @madison_willow (+983 000 عاشقان ). این #InMyDenim چالش به دست آمده دیده می شود بیش از 36 میلیون ديدگاه.

حمایت برچسب چالش های تنظیم شده در این نوع از تبلیغات بنر در صفحه وب که به طور مستقیم با کاربران به برخی از چالش های صفحه شامل دستورالعمل برای چالش خود را همراه با محتوای موجود با استفاده از این هشتگ. آن را به شما هزینه کمی از پول که در آن طبیعی هشتگهای چالش نمی خواهد اما ممکن است ارزش وقت خود را.

و آیا شما می خواهید به عنوان خوانده شده بیشتر در پست های وبلاگ مثل این در مورد موضوعات مشابه? اگر تا اینجا را کلیک کنید برای خواندن بیشتر از مقالات من.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *