PPC مدیریت برای مبتدیان

[ad_1]

در هر پرداخت به ازای کلیک (PPC), کمپین شما نیاز به فکر می کنم در مورد حیاتی دو چیز است: اول ایجاد شده است موفق تبلیغات; و دوم, تصمیم گیری چقدر به پرداخت برای هر کلیک. نگاهی به زمان برای خواندن این منظور آمده به عنوان یک PPC برنده است.

یک بار دیگر ایجاد موفق تبلیغات است که مهم ترین چیزی که در مبارزات انتخاباتی خود را. شما می خواهید آگهی خود را به ایستادگی کردن در میان بقیه به دلیل حضور هزاران نفر از تبلیغات PPC رقابت برای گرفتن توجه خریدار. شما نمی خواهید آگهی شما به مانند هر دیگر آگهی های وجود دارد خارج وجود دارد, آیا شما? بنابراین چگونه شما دقیقا مطمئن پول-ساخت تبلیغات ؟

شما نیاز به تعیین بازار هدف خود و انتخاب خود را از کلمات کلیدی قبل از گر چه هنر خود را PPC آگهی. بسیار هدفمند تبلیغات تقریبا همیشه از انجام آن به کلی مخاطب است. تبلیغ خود را نیز باید شامل کلمات کلیدی اصلی خود را در عنوان یا در نزدیکی ابتدای متن. خود را به مشتریان آینده نگر انجام کاری با تبلیغ خود را با گفتن چیزی که موجب شور و شوق و پاسخ مانند “تاریخ در حال حاضر برای 25% تخفیف!” یا “کلیک کنید برای صرفه جویی در دی وی دی”. فقط مطمئن شوید که شما در واقع فروش آنچه شما از تبلیغات است. اگر نه گوگل قرار دادن آگهی خود را در فقط چند ساعت. اگر آگهی شما می گوید شما باید چیزی برای شما بهتر است چیزی به صورت رایگان ذکر شده در صفحه فرود خود را بیش از حد.

پس از گر چه هنر خود را اولین آگهی craft 3 یا بیشتر در آگهی هایی که کاملا متفاوت از اولین. تست این آگهی و پس از چند روز یا یک هفته ارزیابی از نحوه تبلیغات خود را انجام می دهند. چک کنید از طریق نرخ کلیک (CTR) از هر آگهی شما به احتمال زیاد شما متوجه است که یکی از این تبلیغات در حال انجام است بهتر از بقیه است. اگر این مورد است, حذف low-انجام تبلیغات و ایجاد 3 یا بیشتر از تبلیغات است که از نزدیک شبیه موفق هر یک با تفاوت های جزئی در عنوان و متن. دوباره مشاهده عملکرد این مجموعه جدید از آگهی. اگر شما دوباره متوجه خواهید شد که یکی خارج از غرفه این روند را تکرار کنید. در این راه شما را تا پایان با بالاترین کیفیت تبلیغات است که در حال انجام به همان اندازه. فراموش نکنید که به طور مداوم نظارت بر تبلیغات خود را روزانه اگر شما می خواهید آنها را برای همیشه انجام به طور موثر.

اگر چه وجود دارد بسیاری از PPC برنامه های خارج وجود دارد, Google AdWords است که احتمالا محبوب ترین. هنگامی که شما خود را وارد کنید ک حداکثر با لغات آن را به شما نشان می دهد آنچه گوگل برآورد میانگین موقعیت را برای هر کلمه کلیدی. اما شما نمی خواهید ببینید چقدر این مسابقات برای پرداخت مواضع خود. من توصیه می کنم شروع کردن با یک ک حداکثر است که کمی بالاتر از نرمال به شما کمی بالاتر رتبه بندی و افزایش شانس خود را برای جمع آوری بیشتر کلیک. رتبه شما افزایش خواهد یافت اگر تبلیغات خود را انجام بزرگ. همانطور که شما شروع به راه اندازی یک خوب CTR شما می توانید خود را تنظیم حداکثر ک بسته به موقعیت شما می خواهید برای دریافت.

تبلیغات PPC است که پیچیده نیست پس از همه, حتی مبتدی ها مثل شما می تواند تبدیل به PPC برندگان. فقط به یاد داشته باشید دو تا از مهم ترین چیزهایی که در PPC مدیریت PPC مدیریت و شما موفق جستجو PPC تبلیغات انتخاباتی پیش از شما.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *